vineri, 7 mai 2010

O TRADIŢIE DE ZIUA EUROPEI

Tamara MALANEŢCHI,
şef oficiu, Filiala „Alba Iulia”
A devenit deja o tradiţie în activitatea Filialei „Alba Iulia” să promoveze şi să sărbătorească Ziua Europei, Ziua Păcii. Dorim să ne împărtăşim din bucuria şi satisfacţia pe care am avut-o omagiind acest eveniment de astă dată. La sediul bibliotecii am avut ca oaspeţi elevi de la Şcoala primară-grădiniţă nr 16 din sectorul Buiucani. „Vrem Pace. Linişte. Înţelegere. Vrem în Europa!” Acest mesaj a fost pecetluit cu drag pe fluturaşii-porumbei, lucraţi cu multă grijă de către copii. Porumbeii-fluturaşi şi-au luat zborul de la Biblioteca "Alba Iulia", ducând cu sine dorinţa de Pace şi Înţelegere. Au poposit la copiii de la Şcoala auxiliară nr 7, mai apoi i-au vizitat pe cei de la Liceul cu Profil Tehnologic pentru Copiii cu Vederea Slabă, din Chişinău.
Cu toţii am discutat despre lumea în care trăim. Ne-am dorit Linişte, Pace şi Înţelegere. Am recitat versuri despre Pace. Am citit mesajele imprimate pe hulubaşii-porumbei, pe care le-am completat cu noi gânduri despre Prietenie şi Toleranţă. Cu multă satisfacţie fiecare dintre elevi şi-a făcut auzit mesajul citindu-l în voce.
Copiii de la Şcoala auxiliară nr. 7 au venit în susţinerea ideii cu un moment mai special – au recitat în cor versurile lui Grigore Vieru "Mama pâine albă coace". Cu toţii împreună am făcut o alegere: am ales Viaţa! Am ales Pacea! Prietenia! Toleranţa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu