duminică, 30 iunie 2013

Concertul - Clubului Poeților desculți la The Albion Territory


 Cineva insista să scriu imediat părerea despre eveniment. Am așteptat acest timp să-mi potolesc emoțiile care mă tumăneau într-un mod urât, exteriorizându-se prin înjurături și zmulsurul părului din cap.Presupuneam că nu va fi ușor dar, dorința de a face ceva mai mult pentru ”Clubul poeților desculți” mă îndeamnă și acum să mai organizez astfel de evenimente.


 Pe scurt: concluziile despre concert, la care am ajuns peste o săptămână:
În pofida furtunii care a speriat tot orașul, cu o întârziere de o oră, concertul a avut loc iar, acum peste o săptămână, analizând, realizez că a fost bine :) Sala era plină de spectatori, artiștii erau emoționați și concertul a durat în acest mod până la doi noaptea.
   
Aduc sincere mulțumiri pentru participare și implicare a formațiilor ”The Peeno”, ”no shagga” și a interpretului ”AtaraX + Alb”.  Publicul era pestriț precum și genurile de muzică pe care le promovați. Am colectat mai multe opinii, de exemplu:
--- ” [...] mi-a fost interesant de la început până la sfârșit și ador să dansez sub muzica ”Peeno”, băieții sunt faini iar, solista e frumoasă foc... cred că m-am îndrăgostit și visez măcar să-i miros vreodată părul ei blond. (a roșit)” 
--- ”[...] am venit ca să-l ascut pe AtaraX, am fost surprins să-l văd pe scenă cu Alb și desigur îmi era interesant să aud poeziile. ”

--- ” Cu toate că așteptam cu nerăbdare evoluția lui Terrente, no shagga... mi-a plăcut să-i ascult pe toți, concertul s-a lungit prea mult și n-am înțeles pentru ce Terrente a aberat atât de mult în engleză [...]”

Poeții aveau emoții mari. Fiecare din ei a adus ceva unical și căldură în acea seară ploioasă. Unora le tremurau foile din mâini, alții se bâlbâiau (pe semne că au luat exemplu de la mine) lucruri firești căci, sunt sigură că nici unul din ei când scria poezii nu s-a gândit că va ajunge să le citească în fața unui public atât de larg. 

 Actorul Adrei Sochircă, impresionat m-a întrebat: ”Am înțeles că ești organizatoarea. Bravo! Nu-mi vine a crede că sunt atât de mulți tineri pe care-i interesează poezia. Uite! Toți stau și ascultă cu atenție! N-ai putea să-mi faci cunoștință cu fata care acompaniază poeții la clapă?” După ce am clarificat că eram cu pricina, am convenit să improvizăm vreo 5-10 minute...  Aplaudat furtunos, domnul Sochircă la câteva zile mi-a scris ”Mersi mult, Alexandra.., atatea felicitari si urari de bine din partea publicului.., tote le indrept spre tine.., este meritul tau..”. Mulțumirile sunt din partea mea, domule Sochircă!!!

 De asemenea tind să aduc mulțumiri pentru poezie și pentru că există:
--- celui mai punctual și nou-venit poet Ion Lungu.
--- celor mai experimentați poeți în asemenea evenimente Ion Coșeru, Artiom Oleacu, Ronin Terrente, Dumitru Galupa.
--- celor mai dulci și prietenoși poeți Ioana Isac, Isolda Lange, Pelin Arditi, Mihai Pocuimban, Mihai Gîțu.
--- celor care n-au putut veni dar erau alături de noi cu gândul și inima Valeriu Țuțuianu, Denis Chirtoacă. 

În concluzie:
Mai bine îmi bătătoresc tăplile desculță, decât să-mi împut picioarele încălțată. Cu sau fără voi oricum sunt geniu, iar geniu din mine visează pacea tocmai din acest motiv cred și văd: sunteți unicali când sunteți uniți  și ordinari când vă împrăștiați mânați de lucruri efemere. 
Cu drag, a voastă...
                             Alexandra Bobu Pavel