luni, 21 septembrie 2015

Învăţăm pentru a fi mai puternici

Liubov Arion
Președintele Secțiunii Biblioteci școlare ABRM
           
Participarea mea în Proiectul „Consolidarea capacităţii organizaționale ABRM ” este rezultatul politicii ABRM de susţinere a tuturor tipurilor de biblioteci. Subiectele  mi-au acoperit multe goluri, au fost subiecte pe care mi le doream de mult timp. Încă o dată m-am convins, că am alături în Consiliul ABRM colegi bine pregătiţi , responsabili, creativi şi cu multă dăruire pentru domeniul profesional.

Pe parcursul celor patru ateliere am activat în echipe, am furnizat idei, am elaborat planuri, ne-am argumentat punctul nostru de vedere. Am învăţat unul de la altul, dar cel mai mult de la formator. Dl Gheorghe Caraseni ne-a oferit material teoretic, ne-a motivat să folosim practic potenţialul nostru, ne-a ghidat gîndirea strategică, „evadarea” din bibliotecă lăsînd loc pentru manifestare proprie şi creativitate. Un formator bun face cît o sută de cărţi studiate.

Rămîn cu părerea că mai am restanţe în promovarea ABRM printre bibliotecarii şcolari, implicarea lor în viaţa ABRM. Mai am multe de învăţat, de implementat, voi depune eforturi.

Participarea în proiect a fost o şansă de a fi mai bună, de a creşte pentru a fi de folos, o temă pentru acasă, care trebuie realizată şi Secţiunea „Biblioteci şcolare” ABRM şi în cadrul Consiliului ABRM.

Vin cu recunoştinţe organizatorilor, susţinătorilor, persoanelor implicate şi colegilor pentru acest prilej de a ne simţi un tot întreg, cu mult potenţial uman şi încredere în forţele proprii.
           

Împreună vom reuşi să oferim ABRM durabilitate şi succese!