joi, 28 februarie 2019

O floare pentru mama


Natalia Corghencea, Filiala „Transilvania”

E sfârșit de februarie, mâne poimâine vom zice primăverii „Bun venit!”. Și ea la rândul său vine cu un car de sărbători minunate. Una dintre ele este Ziua celor mai scumpe ființe – Mama. Ei și cine sunt cei ce vin la noi? Picii! Și cu cine vin ei? Sigur, cu mămicile!

Și-acum să vă zic cu ce ne-am ocupat astăzi nemijlocit la serviciul nostru drag „BiblioPicii”? Am învățat să apreciem și să iubim și mai mult mămicile  noastre dragi. Am ajuns la momentul în care am întrebat picii ce cadouri preferă cel mai mult mămicile? Picii sunt mici, dar foarte deștepți, ei cunosc  foarte bine că mămicile preferă  foarte mult florile. Și ca să le facem o surpriză plăcută, am hotărât să facem câte o felicitare.

De lucru noi ne-am apucat cu spor. Și ce ne-a ieșit o frumusețe de felicitare – cu o mică floare. O floare mică, dar cu o importanță foarte mare, deoarece mai frumos cadou nu poate fi, decât cel făcut de odorașii scumpi.

Felicitarea cu o floare e perfect, dar ea a fost însoțită și de un cântecel proaspăt învățat. Să vă zic care? Mama mea, draga mea/ Luminoasă stea/ Mama mea, draga mea/ Nimeni nu-i ca ea.


Iată-așa am petrecut noi astăzi la serviciul nostru drag: felicitare am făcut, un cântec am învățat, am dansat și ne-am mai și jucat. Sper că v-am intrigat? Veți face și voi felicitări ca ale noastre? Dacă n-o să vă reușească, nu aveți decât să veniți la Biblioteca „Transilvania”.