luni, 23 februarie 2015

Transformați utilizatorii în aliați

Sunt o susținătoare a învăţării la locul de muncă și cred că angajaţii de la orice instituţie trebuie să îmbunătăţească în mod constant cunoştinţele și abilitățile lor. Și instituţia ar trebui să le ajute în acest sens. Cu cât dai mai mult utilizatorilor, cu atât mai mult probabil că obţii un utilizator fidel. Ei devin parte integrantă a bibliotecii.

Utilizatorii de asemenea pot ajuta biblioteca să avanseze. Nu uitați că comentariile, sfaturile entuziaste ale utilizatorilor sunt repere pentru îmbunătățirea serviciilor, pentru schimbarea ofertelor și evident pentru învăţarea reciprocă.

Giganţii, cum ar fi Amazon, Apple sau Facebook, analizează preferinţele utilizatorilor săi în scopul de a  le estima necesităţile. În așa mod creşte productivitatea muncii și calitatea servicilor oferite.

Biblioteca este nu numai creatorul de cunoştinţe, ci și locul de dezvoltare a cunoştinţelor. Utilizatorul rămâne și  în continuare liantul servicii - calitate - îmbunătăţire continuă - creativitate - vizibilitate.

Cum utilizăm acest liant? Să începem de la relaţia cu utilizatorul.